O nas

Dowiedz się, dlaczego rodzice tak chętnie zapisują dzieci do naszej szkoły

Path -1@2x

Od ponad 11 lat edukujemy dzieci i młodzież w zakresie języków obcych, efektywnej nauki oraz warsztatów z kompetencji miękkich – czyli tych umiejętności, których niestety nie spotkasz zazwyczaj w szkole systemowej.

Uważamy, że w ciągle zmieniającym się świecie, same umiejętności akademickie już nie wystarczą.
Dlatego uczniowie w Małej Finlandii nabywają kompetencje, dzięki którym wiedzę zdobytą w szkole, skutecznie zastosują w przyszłych przedsięwzięciach.

Jesteśmy dumne, że tworzymy w Krakowie jedyną szkołę inspirowaną fińskim modelem edukacji, która – mamy szczerą nadzieję – stanie się pierwszym krokiem do zmiany myślenia o systemie edukacji w Polsce.

Szukasz szkoły, która kompleksowo zadba o rozwój
i edukację Twojego dziecka?

W Małej Finlandii Twoje dziecko..

zyska przestrzeń do wyrażania siebie

traktujemy jak równego sobie

wybiera ścieżkę edukacji zgodną z zainteresowaniami

dopingujemy w samodzielnej twórczości i wykazywaniu inicjatywy

może liczyć na pełne wsparcie, gdyż stawiamy na relacje

Zachęcamy do umówienia się na niezobowiązującą rozmowę z nami.
Odpowiemy na wszystkie pytania i sprawdzimy, czy nasza szkoła jest tym,
czego potrzebuje Twoje dziecko.

Kim jesteśmy

Maja i Monika – pedagożki, trenerki, pasjonatki pracy z ludźmi – dużymi i małymi.

maja

Maja Rudol-Banaszkiewicz

monika L

Monika Lenkiewicz

Od 11 lat prowadzimy szkołę językową, gdzie wykorzystujemy nowoczesne metody kształcenia w zakresie języków obcych oraz efektywnej nauki.
Pomogłyśmy już ponad 1000 dzieciom
w wieku od 2 do 18 lat poprawić pamięć, zwiększyć umiejętności przyswajania informacji oraz uwolnić ich ukryty potencjał.
Prywatnie realizujemy się jako mamy asertywnych przedszkolaków.
Wierzymy, że sekretem skutecznej nauki jest praca we wspierającym środowisku. W takim, gdzie ścieżka uczenia jest spersonalizowana i odkrywa rzeczywiste potrzeby dziecka.

W duchu tej zasady powstała szkoła Mała Finlandia,
gdzie wykorzystujemy fiński system nauczania. Czerpiemy również garściami z pedagogiki daltońskiej, najnowszych badań i odkryć nad efektywną nauką oraz dotyczących lepszego przygotowania młodego człowieka do życia
w obecnym świecie. 

Chcesz dołączyć do naszego zespołu?

Nasi Mentorzy

W Małej Finlandii nauczyciel jest dla dziecka mentorem i przewodnikiem, pokazującym ile dziecko już potrafi, a nie czego jeszcze nie umie. Jego zadaniem jest wyposażyć Ucznia w wędkę – łowienie pozostawiając dziecku. Może wskazać drogę, pomóc wyznaczyć cel, wskazać wachlarz możliwych rozwiązań. Ale jednocześnie pozostawia dziecku czas oraz metody osiągnięcia tego celu.

Kinga

Administracja oddziału Urbanowicza

Od 10 lat pracuje jako manager w różnych branżach również w edukacji. Mała Finlandia zauroczyła mnie swoim podejściem do prowadzenia zajęć i do dzieci.

Wyznawane wartości w naszej szkole są szczególnie bliskie mojemu sercu, więc praca w tym miejscu jest samą przyjemnością.

Będę się Państwem opiekowała od strony administracyjnej i postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania i wątpliwości.

Prywatnie jestem mamą, żoną i właścicielką dwóch kotek. Uwielbiam wypoczywać na łonie natury więc każdą wolną chwilę staram się spędzać poza miastem 🙂

kinga

Agnieszka

Administracja oddziału Łokietka

Ukończyłam Uniwersytet w Aix-en-Provence we Francji na kierunku j. francuski.

W wolnych chwilach zajmuję się rozwijaniem moich pasji artystycznych głównie rękodziełem, opieką nad zwierzętami oraz językiem francuskim.

Lubię pomagać i zawsze wybieram pracę, w której kontakt z ludźmi jest ważny i pozwala budować pozytywne relacje na co dzień.

W szkole jestem odpowiedzialna za kontakt z rodzicami i sprawy administracyjne. Liczę na owocną współpracę.

agnieszka

Justyna

blok przedmiotów wczesnoszkolnych i teatralnych 

Ukończyłam pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną oraz terapię pedagogiczną i rewalidację indywidualną na Uniwersytecie Pedagogicznym, a także poszerzam swoją wiedzę i umiejętności na różnych kursach i szkoleniach.

Od ponad 8 lat jestem nauczycielką wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego.

Miałam okazję również pracować z Dziećmi z trudnościami w roli terapeuty i pedagoga specjalnego.

Dodatkowo pracuję z Dziećmi szkolnymi wspomagając ich w nauce czytania oraz matematyki.

Interesuję się rozwijaniem dziecięcej inteligencji emocjonalnej. Uważam że kompetencje emocjonalne są niezwykle ważne, dlatego dużo uwagi poświęcam rozmowom o emocjach, prowadzę również projekty dotyczące emocji.

Uwielbiam teatr, a także tworzenie z dziećmi nieszablonowych przedstawień. Dzielę się inspiracjami między innymi w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram „Mała Sowa”).

Kornelia

blok przedmiotów wczesnoszkolnych kreatywnych

Pedagogiczne powołanie odkryłam w sobie będąc w liceum – nastolatka marząca o pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Podążając za intuicją rozpoczęłam studia jednocześnie na dwóch kierunkach Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie: oligofrenopedagogikę oraz terapię pedagogiczną.

Pedagogiczne poszukiwania, wewnętrzne rozważania nad istotą dziecka – jego wybitnych zdolności, ale też trudności zarówno rozwojowych jak i społecznych „doprowadziły” mnie do Wydziału Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Pedagogika pochłonęła mnie tak bardzo, że przy ścisłej współpracy z Profesorem Uniwersytetu napisałam i obroniłam pracę badawczą z wyróżnieniem.

Moja pasja do Pedagogiki Marii Montessori rozpoczęła się na studiach i trwa nieprzerwanie ponad 12 lat. Zachwyca mnie obserwacja dziecka, jego indywidualny potencjał do odkrywania świata, oraz rola dorosłego/nauczyciela jako towarzysza i konsultanta w tym procesie.

Fascynują mnie ciekawe projekty dotyczące edukacji, nauki i zabawy.

Na co dzień doświadczam życia na wsi i w mieście. Czerpie z tego co dla mnie najważniejsze: miłość do lasu, bliskość natury i prostoty uzupełnia nieograniczony dostęp do bogactwa kultury i nauki. 

Uprawiam ogródek warzywny oraz mały sad. Lubię ludzi, wakacje pod namiotem, lody pistacjowe i jazdę na deskorolce 🙂

Kamila

blok przedmiotów wczesnoszkolnych i twórczych

Od wielu lat z zapałem pracuję w obszarze edukacji.  Dużą wiedzę teoretyczną łączę z bogatą praktyką.

Swoje pierwsze doświadczenia w pracy wychowawczej zdobyłam jako harcerka.

W kolejnych latach ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz na Uniwersytecie Pedagogicznym.

Uważam, że praca pedagoga wymaga jednak ciągłego podnoszenia kwalifikacji, dlatego systematycznie się dokształcam.

W ostatnich latach najbardziej skorzystałam z cyklu szkoleń z zakresu oceniania kształtującego oraz studiów podyplomowych Trener zdolności poznawczych (pamięć, koncentracja, twórczość).

Jestem edukatorką, bo lubię dzieci i wierzę, że każde z nich może osiągnąć sukces. Cieszy mnie praca w szkole, bo tutaj zawsze dużo się dzieje, a dzieci ładują mnie swoją energią.  

Prywatnie lubię grać w gry planszowe, spacerować i tańczyć.  Mam dar patrzenia na życie z optymizmem i wdzięcznością.

Monika

blok przedmiotów wczesnoszkolnych i sportowych

Ukończyłam Pedagogikę  przedszkolną i wczesnoszkolną ze specjalnością j. angielski.

Jestem związana z edukacją praktycznie od zawsze ale na wielu różnorodnych płaszczyznach.

Dodatkowo ukończyłam kursy m.in Bajkoterapia, Animatorka zabaw dziecięcych, Sensoplastyka, Plastyka ekspresywna, Trening wczesnego kreatywnego rozwoju, Uważna komunikacja z dzieckiem oraz Bare foot, czyli kurs kierujący odbiorców na zmysły, wyciszenie oraz relaksację.

Jestem zafascynowana sposobem komunikacji opierającym się na technice NVC, czyli porozumienie bez przemocy.

Posiadam zdolności manualne, plastyczne, twórcze oraz świetnie odnajduje się w nowoczesnych technologiach, które wykorzystuje w kreatywny sposób, tworząc filmiki, grafiki czy prezentacje.

Od wielu lat stosuje mnemotechniki i mapy myśli, dzięki czemu jestem zawsze zorganizowana a moje pomysły są uporządkowane.

Jest również członkinią stowarzyszenia, które realizuje projekty unijne. Główne  Założenia projektowe nawiązują do tematyki związanej z przedsiębiorczością kobiet oraz szerzeniem proekologicznych postaw. Napisałam kilka artykułów o tej tematyce, opublikowanych w magazynie wydawanym w ramach stowarzyszenia.

Z wielką pasją od 6 lat trenuje karate tradycyjne. Moim największym osiągnięciem jesttrzykrotny udział w Mistrzostwach Polski, na których zdobyłam brązowy medal w konkurencji drużynowej kata, oraz rok później srebrny medal w kata indywidualnym. 

Karate rozwija indywidualność, odwagę,lateralizację, siłę, szybkość, gibkość oraz dynamikę. Sama nabyłam te cechy i wiem jak mogą wpłynąć na poczucie własnej wartości.

Jako mama dwójki dorastających chłopców staram się zakorzenić w nich myśl, że najważniejsza w życiu jest akceptacja samego siebie oraz umiejętność wyrażania tego, co się czuje.

david

David

blok przedmiotów językowych

I’ve been teaching IELTS and General English for 8 years, with over 4000 lessons taught.

My classes are fun and friendly for all ages, starting from A, B, C all the way to IELTS preparation(A1 Movers – C1 Proficiency)

I’m passionate about learning new languages, as I’ve been learning a few myself including Polish.

When I don’t have my nose in a book, I’m jamming to my favorite tunes or exploring the exciting world of MineCraft Education which I have just recently discovered.

I like to use technological tools as well as methodological resources that maintain students’ motivation in language acquisition.

Sylwia

blok przedmiotów wczesnoszkolnych

Ukończyłam studia licencjackie o specjalności: „Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna” oraz ” Pedagogika społeczno- opieķuńcza”.

Uczestniczyłam w wielu szkoleniach: integracji sensorycznej, metody ruchu rozwijającego W. Sherborne, pozytywnej dyscypliny, matematyka według Gruszczyk -Kolczyńskiej, innowacyjnej nauki czytania i pisania inspirowaną metodą Montessori, diagnoza i terapia osób z uszkodzonym narządem słuchu , poczucie własnej wartości w grupie, zaawansowane kodowanie i inne.

W zajęciach dydaktycznych staram się korzystać z nowych technologii.

Tworzę na zajęcia dla dzieci słuchowiska, własne scenariusze zajęć oraz kreatywne pomoce dydaktyczne.

Nawiązuje kontakty z różnymi fundacjami wspierające dzieci o różnych potrzebach.

Prowadzę zajęcia z zumby oraz logorytmikę. W wolnym czasie jeżdżę na rowerze, śpiewam, czytam książki, chodzę po górach.

Eliza

blok przedmiotów wczesnoszkolnych i językowych

Z wykształcenia jestem filologiem polskim i oligofrenopedagogiem, lecz moje pierwsze doświadczenia w pracy z dziećmi sięgają jeszcze pierwszych miesięcy po maturze.

Wówczas to, tuż po przekroczeniu progu pełnoletności, uzyskałam uprawnienia wychowawcy wypoczynku dzieci i młodzieży. Energia, z jaką podeszłam do rozwoju na tym polu, nie była bynajmniej przypadkowa – od zawsze wiedziałam, iż opieka i rozwijanie kontaktu z najmłodszymi to mój żywioł, w którym z radością odnajduję się i rozwijam aż do teraz. 

Pragnąc doskonalić się zawodowo, już po studiach swój warsztat kierunkowy rozwijałam poprzez pracę w przedszkolu i szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi. Sprawowałam również indywidualną opiekę nad dziećmi niepełnosprawnymi.

Dzięki licznym podróżom po świecie nauczyłam się otwartości na ludzi, a moje doświadczenia sprawiły, że centrum mojego zainteresowania stał się człowiek i jego emocje.

Emigracja, a szczególnie ta do krajów anglojęzycznych; Australii, Wielkiej Brytanii czy Irlandii, wykształciła we mnie jednak nie tylko ciekawość świata i ludzi, ale również miłość do języka angielskiego.

Skłoniło mnie to do zdobycia uprawnień i rozpoczęcia pracy w charakterze nauczyciela języka.

Moim celem i ambicją nie jest jednak powielanie konwencjonalnego stylu nauki języka obcego, lecz rozwijanie podejścia, które w pierwszej kolejności postawi na jego praktyczne użycie. Tak właśnie rozpoczęła się moja praca wedle modelu “Communication First”, podczas której m.in. zdobyłam certyfikat lektora dzieci najmłodszych – w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

W ostatnim czasie, zakres moich umiejętności w pracy rozszerzyłam poprzez zdobycie uprawnień w zakresie pierwszej pomocy psychicznej i przedmedycznej, tak aby w pełni móc łączyć rozwój psychiczny ze spokojem ciała.

Będąc miłośniczką pozytywnej motywacji i metod, które wspierają nie wycinkowy, a całościowy rozwój człowieka, także w przypadku pracy z dziećmi, skupiam się przede wszystkim na ich rozwoju osobistym i doskonaleniu ich kompetencji społecznych.

Prywatnie jestem pasjonatką fotografii analogowej, turystyki pieszej i pozytywnej medytacji. Przez wiele lat kształciłam się wokalnie, należałam do chórów i wykonywałam poezję śpiewaną w krakowskich kawiarniach. Teraz jednak najchętniej śpiewam z dziećmi!

karolina-pp

Karolina

blok przedmiotów wczesnoszkolnych i muzycznych

Z wykształcenia jestem muzykiem, dyrygentem chóralnym, nauczycielem języka portugalskiego i pedagogiem. Z pasji artystką w szeroko pojętym zakresie.

W pracy daję z siebie wszystko. 

Chętnie podejmuję nowe wyzwania, nawet te najbardziej zaskakujące. Jako nauczyciel z wieloletnim stażem staram się na każdego ucznia patrzeć indywidualnie, zauważać jego mocne strony, doceniać każdy wysiłek, wspierać. 

Zależy mi na tym, aby moje zajęcia były atrakcyjne dla uczniów, dlatego często sięgam po niestandardowe rozwiązania.

Oprócz pracy z dziećmi działam aktywnie jako chórzystka, nauczyciel teorii muzyki, gry na fortepianie, nauczyciel śpiewu. 

W swojej muzycznej karierze koncertowałam w kraju i za granicą biorąc udział w wielu festiwalach i projektach muzycznych. Współpracowałam   z   wieloma   znanymi   dyrygentami i kompozytorami, m.in. z Krzysztofem Pendereckim, Stanisławem Krawczyńskim, Antonio Vassalo Lourenco czy Januszem Stokłosą, pod okiem którego zagłębiałam się w tajniki musicalu, który stał się moją wielką pasją. 

Aktualnie, wraz z przyjaciółkami, tworzę Pracownię Artystyczną Music Box oraz zespół wokalny Canto a Tre. 

W czasie wolnym mocno koncentruję się na rozwoju osobistym i rozwijaniu swoich pasji.

Maluję akwarelami, szydełkuję, uwielbiam czytać mroczne skandynawskie kryminały, ćwiczę jogę.

Skupiam się również na pogłębianiu wiedzy z zakresu psychologii i pedagogiki uczestnicząc w wielu ciekawych kursach, m.in. z Pozytywnej Dyscypliny.

Prywatnie jestem żoną i mamą trzech wspaniałych córek i kotki Lusi.

marta

Marta

blok przedmiotów przyrodniczych oraz świetlica

Edukacja dzieci oraz przyroda w moim życiu zagościły dzięki rodzicom, którzy podzielili się ze mną swoimi pasjami i nauczyli jak pokonywać różne trudności by móc realizować swoje marzenia.

Zdobywałam więc stopniowo kolejne uprawnienia pozwalające mi osiągnąć własne cele i dające poczucie satysfakcji z tego co robię.

Najbardziej zależy mi na na budowaniu z Dziećmi relacji opartych na poczuciu bezpieczeństwa emocjonalnego, pomocy przy budowaniu własnego poczucia wartości i nauki szacunku dla każdego człowieka, bez tego nie byłabym w stanie pokazywać Dzieciom jak cudowny jest świat przyrody który je otacza.

Na zajęciach terenowych ze mną Dzieci mogą się brudzić, grzebać w błocie, głaskać żaby, wygrzebywać spod ziemi dżdżownice czy sprawdzać temperaturę ślimaków, a to wszystko zawsze wsparte jest wiedzą przyrodniczą oraz nauką szacunku do tego, co otrzymaliśmy z natury i żyje blisko nas.

A w czasie warsztatów świetlicowych uczymy się zarówno rękodzieła klasycznego jak i technicznego więc nie raz w ruch pójdą pędzle, kredki, igły, młotki i wkrętarki 😉

szymon

Szymon

Edukator wspomagający oraz świetlica

Studiuję pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną. Moje zainteresowania naukowe to głównie leśna edukacja, pedagogika outdoorowa i przeżyć.

Czerpię z tego skandynawskiego nurtu kształcenia w swojej pracy z dziećmi prowadząc zajęcia na świeżym powietrzu, przygodowe wyprawy, budując szałasy, tworząc naturalne perfumy, ubrania.

Mam doświadczenie pracy w projektach aktywizujących dzieci i młodzież – Prowadziłem tam zajęcia „Streetworking” oraz „Kształtowanie kompetencji kluczowych” w zakresie kompetencji obywatelskich i świadomości kulturalnej, jestem wychowawcą na licznych wyjazdach i półkoloniach, ale przede wszystkim zajmuje się animacją czasu wolnego dzieci, tworząc swoją własną markę „Pan Pirat – animacje i warsztaty dla dzieci”. Prowadzę więc urodziny, animacje okolicznościowe, eventy i bale dla najmłodszych.

W Małej Finlandii prowadzę zajęcia świetlicowe, szczególnie mi bliskie ze względu na możliwość swobodnej zabawy.

Wykorzystuję moje umiejętności prowadząc zabawy „retro”, czyli pokazując jak wielką frajdą jest papierowy samolot, gra w gumę. Co jakiś czas mogę zaproponować nowe aktywności, wracając z licznych szkoleń animacyjnych w całej Polsce.

Praca z dziećmi to moje marzenie – Cieszę się, że mogę je spełniać w Małej Finlandii.

ula

Ula

blok przedmiotów artystycznych oraz świetlica

Jestem absolwentką kierunku Sztuka i Edukacja Wydziału Sztuki Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.

Już podczas studiów działałam jako edukatorka sztuki, organizując twórcze warsztaty czy pracując jako animatorka zabaw.

Czuję ogromną radość i zaszczyt, że mogę rozpoczynać swoją nauczycielską przygodę w tak wyjątkowym miejscu jak Mała Finlandia.

Zajmuje się wspomaganiem nauczycieli wychowawców oraz opieką nad dziećmi podczas zajęć świetlicowych.

Ze względu na moje wykształcenie i zamiłowanie do sztuki staram się wplatać kreatywność i twórczość plastyczną w moją pracę z dziećmi – uważam, że każdy może być artystą i wyrażać się poprzez twórczość! Jestem otwarta na potrzeby dzieci i staram się być empatyczną i kreatywną nauczycielką.

W swojej pracy chętnie korzystam z zasad pozytywnej dyscypliny i porozumienia bez przemocy.

Poza murami szkoły jestem artystką i twórczynią internetową oraz wielką miłośniczką koni.

Sięgam po wszelkie formy twórczości artystycznej: Malarstwo, rysunek, rzeźbę, fotografię i film, malarstwo cyfrowe i wiele innych.

Wolne dni chętnie spędzam na moich rodzimych Mazurach, najczęściej na pokładzie jachtu lub w siodle 🙂



wojtek

Wojtek

blok przedmiotów matematyczno – logicznych oraz szachy

Studiowałem informatykę na wydziale matematyki i informatyki UJ.

Od 2017 roku udzielam korepetycji z matematyki, przygotowuje do egzaminu ósmoklasisty, a także do egzaminu maturalnego.

Obecnie zajmuje się również prowadzeniem badań z zakresu robotyki, w laboratorium robotyki kognitywnej na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Jestem pasjonatem zagadek logicznych, szachów, wspinaczki oraz Linuxa.

dagmara

Dagmara

Psycholog, doradca zawodowy, trener

O swojej pracy myślę w kategoriach nadawania jej sensu, który opiera się na szczerych, głębokich spotkaniach i rozmowach z
dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, z ich osobowościami, emocjami i przekonaniami.

W swojej pracy jestem uważna i wsłuchuję się w dzieci, które próbują nam „coś” powiedzieć poprzez swoje zachowania i reakcje.

Prowadzę:

-rozmowy wspierające dotyczące rozwijania umiejętności wychowawczych, rozwiązywania
problemów wychowawczych i dydaktycznych dla rodziców i nauczycieli,
– poradnictwo psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
– zajęcia indywidualne i grupowe dla dzieci rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne,
– zajęcia o charakterze terapeutycznym lub psychoedukacyjnym,
– warsztaty, treningi, zajęcia rozwojowe, edukacyjne oraz szkoleniowe.

Jestem absolwentką szkoły trenerskiej certyfikowanej przez Centrum Szkoleń i Rozwoju osobistego Meritum.

W roli doradcy zawodowego towarzyszę dorosłym, młodzieży i dzieciom w odkrywaniu swoich potencjałów oraz mocnych stron w wybieraniu dalszych etapów edukacji oraz wyznaczaniu ról zawodowych.

paulina

Paulina

Logopeda

Jestem absolwentką Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie na kierunku logopedia.

Obecnie kontynuuję edukację na studiach II stopnia. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas praktyk logopedycznych oraz psychologiczno-pedagogicznych.

Miałam okazję do obserwacji oraz prowadzenia zajęć w szkole, przedszkolu, gabinecie prywatnym oraz w centrum rehabilitacji.

Nieustannie poszerzam wiedzę biorąc udział w różnego rodzaju szkoleniach oraz konferencjach naukowych.

Podczas pracy z dziećmi staram się przygotować kreatywne zajęcia, dostosowane do potrzeb danego ucznia.



magda

Magda

Edukator wspomagający oraz świetlica

Ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Jednak pracę z dziećmi i młodzieżą zaczęłam dużo wcześniej.

Pracowałam jako animator w zagranicznych hotelach, wychowawca i kierownik na obozach i koloniach, a także w Liceum. 

Często słyszę pytania gdzie czułam się najlepiej, na które ciężko mi jest odpowiedzieć ponieważ ja po prostu uwielbiam pracę z dziećmi i młodzieżą.

Uważam że dobry nauczyciel uczy się całe życie i że wiele rzeczy można nauczyć się od własnych uczniów.

Poza tym pisze scenariusze i prowadze gry fabularne dla grup dorosłych, które oczywiście można też prowadzić dla dzieci by podnieść ich kompetencje społeczne.

Prywatnie, nadal kontynuuje naukę, jestem miłośniczką psów i podróży a także kultury Japońskiej.

Przez całe życie byłam i jestem związana ze światem artystycznym, gram na pianienie  i kończe w tym roku szkołę aktorską, maluje i rysuje dla odstresowania.

Mentorzy to osoby, które mogą mieć kierunkowe wykształcenie typowe dla nauczycieli, ale także praktycy, którzy będą przekazywać swoją pasję i przekuwać ją
w fantastyczną przygodę i wyzwanie dla Uczniów.
Posiadają oni trzy kluczowe umiejętności: budowania relacji, budzenia fascynacji w uczniach i utrzymywania ich motywacji.

Dzieci uczą się od tych, których lubią. Mentorzy towarzyszą dzieciom również podczas przerw, posiłków i poranków. Właśnie po to, by mieć czas na rozmowę nie tylko o nauce i przedmiocie, którego uczą, ale także o samopoczuciu dzieci, ich przeżyciach i emocjach tworząc tym samym niezwykłe więzi za swoimi podopiecznymi.

Nasz plan dnia

kreska_przerywana
Group 3129@2x

7:30 - 8:45

Otwarcie drzwi naszej szkoły. Zanim rozpoczną się zajęcia, uczniowie mają czas na czytanie, luźne zabawy, dokończenie zadań z poprzedniego dnia czy po prostu leniuchowanie.

ikona_posilek

8:45 - 9:00

Uczniowie jedzą zbilansowane i pełnowartościowe śniadanie (catering), aby dobrze odżywiony mózg sprawniej przyswajał wiedzę.

ikona_document

9:00 - 10:30

Odbywa się pierwsza część zajęć obejmująca realizację podstawy programowej, po której mamy 15-minutową przerwę.

ikona_document

10:45 - 12:15

Druga część zajęć, podczas której jest czas na poruszanie dodatkowych i ciekawych zagadnień. Najczęściej ta część toczy się pod dyktando dzieci i jest odpowiedzią na ich indywidualne potrzeby oraz pytania.

ikona_posilek

12:15 - 12:45

Uczniowie udają się na 30-minutową przerwę obiadową, podczas której jedzą zdrowy i pożywny posiłek (catering), aby mieć energię na kolejną część dnia.

ikona_document

12:45 - 14:00

Odbywa się trzecia i zarazem ostatnia część zajęć – trening efektywnej nauki naszym autorskim systemem Leo Maniak oraz warsztaty umiejętności miękkich z psychologiem. Jest też czas na odpoczynek, dokończenie zadań lub pracę indywidualną z Nauczycielem.

ikona_document

14:30-16:30

W tym czasie realizujemy dodatkowe zajęcia (pakiet rozszerzony) takie jak dodatkowy język obcy do wyboru (japoński/niemiecki/hiszpański), zajęcia kreatywne (programowanie/majsterkowanie) zajęcia sportowe (zumba/joga/kickboxing) czy warsztaty twórcze (teatralne, kulturowe, wiedza o sztuce)

Formularz umówienia się na indywidualne spotkanie:

Odpowiemy w trakcie 24h